Mig

Tänkte köra ett litet "egoinlägg" nu, känns att de behövs... :)
Ditt namn? nils
Födelseår? 1993
Hur Lång är du? mellan 183-186 kanske?
Spelar du något instrument? har en dålig gitarr som försöker spela lite på
Dina första tankar när du vaknar? "ännu en jävla dag"
Har du några husdjur? min syster har en väldigt mysig liten kanin (nån typ av dvärg kanin kanske)
Vem är snyggast? Den rollen som "Penelope Cruz" spelar i "Vanilla Sky". Har aldrig någonsin skådat någon så kärleksfull person på varken film eller i verklighet.
Vad vill du ha just nu? En resa någonstans kanske? finns mycket jag vill ha..
Ditt mål i livet? Få många upplevelser och leva lyckligt! och bli rik förstås
Rädd för? Ibland är jag konflikt-rädd men min största rädsla är nog att bli instängd under en längre tid.
Sjunger du? Hemma så, skulle gärna göra det mer ifall jag kunde, har gjort det en gång på scen och det var en riktig upplevelse vill jag lova haha. 
Vill du gifta dig? Aa det vore trevligt nån gång
Favoritårstid? Gillar alla, sommaren skulle tex inte vara lika härlig ifall man inte haft en vinter osv.
Favoritmat och dryck? Oxfilé, potatisgratäng och beasås är ju underbart. Har egentligen ingen favorit dryck..
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, är det någon vuxen svarar jag artigt "Ja hallå de är Nils" annars säger jag nog bara "hallå".
Vad är det för väder hos dig nu? ganska ljust och emellanåt snöar det lite sådär fint :)
Godaste glassmaken? Magnum mandel!
Drömmer du mardrömmar? Jag drömmer mycket men ganska sällan är dom läskiga.
Favoritklädsel? Skjorta, cardigan och jeans.
Längtar du mest efter just nu? Längtar inte efter något mer än USA just nu, det är skönt att leva i nuet! :)
Saknar du någon just nu? Jag känner att jag alltid saknar någon, men det tror jag alla nästan gör :p
Snus eller cigaretter? Cigaretter känns fjantigt 
Vill du ha barn? Ja helt klart!
Längtar du till din nästa födelsedag? Absolut inte!
Är du blyg? Inte mer än någon annan tycker jag, är väl däremot en sån som inte försöker ta så jätte mycket plats från början(känns inge bra att gör det btw)
Tycker du att du har fin dialekt? Jag är stolt över min bakgrund(svensk, sundsvallsbo) men dialekten är inte vacker!
Tycker du om fester? Såklart
Vad har du för planer till helgen? Julafton med släkten och shopping på mellandagarna.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Idag skulle jag svara 17 om 10 år skulle jag nog svara 20.  
Vem får en kram? Allah
Vem får en puss? Den underbara tjejen som jag än inte har träffat! :)
Hund, råtta eller katt? Hund
Tycker du om din pappa? Oftast :)
Tog bort alla extra onödiga frågor :)
Känns dock lite pinsamt att skriva ett sånt här inlägg men även så är det lite kult! :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0