En liten uppdatering från livet

Hej!
Tänkte ta och skriva en liten uppdatering om mitt liv bara lite för skoj skull. Idag så har jag suttit på bänken då vi spelade match, tyvärr förlorade vi matchen fast vi var bättre men men.. Efter det drog jag och joel på stan och tog en pizza och sedan drog vi till jonas för att tillbringa resten av kvällen där :) Hela denna dagen har varit chill med andra ord, ganska skönt faktiskt!

Annars så har jag under den här veckan jobbat en massa med våran elevkårs hemsida(www.vmelevkar.se) vilket är rätt så roligt, massa html koder och sånt smaskigt :)

Köpte för någon dag sen ett par fina löpar skor som jag tänkte ta med mig till USA :) Tror att det skulle kunna vara kul att i början när man inte känner till området löpa runt lite och så :).

Btw, vill ha min placering!!!
Avslutar detta meningslösa inlägg med en bild på mig!

Hare bra kamrater!

Kommentarer
Postat av: Katt

satsar på att få nya löparskor i födelsedagspresent så ja kan springa in de i sommar o sen ta med to the states.. (bara för att säkert hitta samma för halva priset där sen ;)

Postat av: Amanda

Hej, meddela gärna när du får din placering så jag kan lägga in de på länkarna :D

2011-04-05 @ 19:13:06
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: fridaj

den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..... hehe ;)

2011-04-05 @ 22:43:00
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: paula

haha okeej! nej det är säkert bara jag som är lite trög;) men lycka till hur du än gör!



då har du verkligen missat något! :O jag är världens serie-tönt, fast hade inte heller kollat på de, men min kompis visa det för mej för någon månad sen och kan ju säga att jag fastnade med en gång! och damon och stefan är riktigt snygga;) haha, fast kanske inte så intressant för dej...?

2011-05-18 @ 17:22:36
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0