Celebrate good times come on!

Wharrup niggers!!
Idag har det hänt en massa små roliga saker och allt rullar på som vanligt. Men INGET händer angående utbytesåret... jag vet ju att jag kommer få vänta ett bra tag innan jag får min placering, men ändå så hoppas jag varje gång jag öppnar mejlen eller kollar brevlådan att det ska vara nåt där :) Konstigt de där asså..

Iaf så fyller en nära vän till mig 18 år bara om några dagar och vi planerar massa saker :DD faan va kul det ska bli!! Tänker inte avslöja vad vi ska göra utan kan skriva det i ett senare inlägg ;)  Är det någon som har någon asbra present eller sätt att fira en 18åring så får ni mer än gärna berätta! :D tycker det är as kul att fira folk!!tror ja, hehe :)

(en tuff liten bild då vi lyckas komma in i ett hemligt rum i skolans källare :))

Peace maan!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

var med i min tävling om helgens blogg! :)

2011-02-17 @ 12:48:56
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Katt

sv. Ena dagen känns det overkligt och lngt borta, andra som att det händer NU,, så du har nog rätt också :)

Postat av: ellen

ja, ellerhur! :D jasså, åker också med dem! :) läste att du önskat virginia, pennsylvania och nc. Jag har önskat east region så kan nog hända att vi hamnar nånstans i närheten av varandra! :))

2011-02-18 @ 16:37:24
URL: http://ellleneklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0