Aningen nördigt inlägg..

Hallå daer!!
Sitter hemma nu och njuter efter en fin vändning av mitt kära Timrå mot HV. Så jävla härligt det är när man tror att allt är kört och man är inställd på att ens lag ska förlora. Då när det är 9 sekunder kvar skjuter ens favorit spelare i sitt favorit lag mål. Och VILKET mål han gör, ett slagsskott så hårt så att nätet går sönder. Har gått på en jävla massa hockey i mina dagar (jag har verkligen sett JÄTTE många matcher) och aldrig har nätet gått sönder. Efter målet går matchen till förlängning och inte nog med detta så skjuter en back ur Timrå ett stenhårt slagskott i mål och timrå vinner matchen! Ni kan ju bara tänka er känslan då pucken går i mål och högtalarna spelar Ulf Lundells "(Oh La La) Jag Vill Ha Dej". Då är det rysningar i HELA själen ska ni veta, guuuud så underbart de är :) Nu blir det riktigt spännade och se ifall mitt älskade Timrå tar sig till slutspel tillslut eller ifall det blir kvalserie :)

Har en känsla om att jag blev aningen "nördig" nu men känner att jag måste förmedla den här lilla historien till "future-nils". Inte för att det var värsta hockey sagan men känslan som man får av hockeyn är obeskrivlig!

Ilka Pikkarainen den stora matcheshjälten!

Ha de bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: ewelina

hah, ja har varit på hockey en gång, då hamnade jag mitt i klacken och jag har nog aldrig varit räddare ^^



förövrigt har jag frågestund på min blogg nu :)

2011-03-02 @ 10:45:09
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: haha ja det ligger nog nått i det du säger för kan lova att min powernap blev inte så speciellt kort, det slutade med att ja vaknade inatt och kom på att ja kanske skulle ställa klockan och så till morgonen istället, haha ;)



och för övrigt är hockey grymt kul att kolla på! :D har varit på en riktig match, annars mest vart och kollat när en kompis bror spelar i typ j18 och j20 :D

2011-03-03 @ 06:20:19
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: Madde

Sv; haha, ja det håller jag med om! Däremot hade Cheap Monday med en modell i Spring 11 collection som såg ut att vara en 50-årig knarkartant... HEMSKT! Ska se om jag hittar den bilden också och lägga ut på bloggen ;)

2011-03-03 @ 10:22:31
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Eira

Åh tack Nils :D Vad kul!

Hoppas allt är bra med dig :)

2011-03-06 @ 19:15:20
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: nä, ellerhur :o haha, vilket infomöte ska du på btw? :))

2011-03-07 @ 18:34:29
URL: http://ellleneklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0