Över 100 dagars väntan nu!

ntl. Agent: Explorius Education AB..
Date Entry: Dec 15, 2010
Today's Date: Mar 25, 2011
Days Unplaced: 100

Ganska collt ändå med 100 dagar! :) Känner egentligen inte att jag måste ha en familj på ett tag men skulle bli jätte glad om jag fick en snart!

Kom precis hem från ett lyckat klasspartaj, vart ändå kul täven fast vi är typ 30 killar och 4 tjejer (teknik går jag..) oväntat lyckat vart det faktiskt! Vi hade hyrt lokal med pool och bastu så de var najs! Dock vart det lite blött och jävligt men de får man ta ;) Det ända jag ångrar var att jag inte kasta i en lite halvt störande kille i poolen, känndes verkligen som han förtjänade det! :D
Men nu ska det sovas! För imorgon bär bussen av till borlänge för lite matcher och boende på hotell, ganska skönt ändå!

Hare bra allesammans

Peace!

Kommentarer
Postat av: fridaj

JAAAA SJUKT KUL :D Jag tor att organisationen heter Forte International Exchange Association. Jag har ingen koll på hur länge jag har varit oplacerad... men jag skickade in alla ansökningar i början av januari:) Trodde verkligen inte att jag skulle få min värdfamilj redan! Fatta hur överraskad jag blev när explorius ringde idag haha:)



hehe jo du skicka två men det är lugge :D

2011-03-28 @ 22:17:17
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: fridaj

JAAAA SJUKT KUL :D Jag tor att organisationen heter Forte International Exchange Association. Jag har ingen koll på hur länge jag har varit oplacerad... men jag skickade in alla ansökningar i början av januari:) Trodde verkligen inte att jag skulle få min värdfamilj redan! Fatta hur överraskad jag blev när explorius ringde idag haha:)



jo du skicka två men det är lugge :D och nu vet jag inte hur många jag råka skicka hehe

2011-03-28 @ 22:18:55
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja du får ta och fixa ett sommarjobb! Fast vad är p&l? :P

2011-03-30 @ 14:38:16
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0