Life is i bittersweet symphony...

Tjenare! Sitter nu här hemma och tänker, har nyss kommit hem från polarna som jag tillbringade kvällen hos.

Känner en otrolig längtan efter att åka till USA nu, det känns som om den svenska vardagen håller på att tråka ut mig totallt! :( Känner mig även känslosam just nu efter ha läst en riktigt djup bok i skolan. ( jag har också en jobbig känsla varje dag av att jag inte har någon att älska, det känns tragiskt) Faan nu var jag för djup för mitt eget bästa! Aja snart Jul!!! Som jag hoppas blir trevligt och stämningsfullt :))

En ganska kul sak som jag har bestämt mig för är att säga fler komplimanger till folk, finns så mycket som man borde säga men inte säger. Så från och med nu ska jag bara spruta ut positiva komplimanger! :D

På "USA-fronten" för mig står det däremot stilla... Har ju skickat in allt och explorius har även skickat det vidare... Så det är väl bara att vänta tills jag får en värdfamilj antar jag..

Jag har en liten fråga/fundering, blir det lättare att få tillstånd att bo i USA ifall man varit utbytestudent där??

Peace!
Bjuder på en bild som gör mig glad :)
Det är jag och min kusin på bilden från årets hallowen (jag till vänster för er som inte vet)

Kommentarer
Postat av: Sanna

re: yes den är därifrån :) jaa, vill ha typ.. allaaaa kläder dom använder, så sjukt snygga outfits dom får ihop!

2010-12-12 @ 16:50:58
URL: http://justsam.blogg.se/
Postat av: Katt

sv: norrland it will be then! :)

känner igen det där med kärleken. men att älska någon så innerligt, utan att kunna "utagera" din kärlek, är inte så kul heller..

Undrar det där om tillståndet as well,,, tänker att man iaf kanske lättare kan få jobb där. och på så vis få stanna där? I dont know..

Postat av: ewelina

Har frågestund i min blogg, passa på att fråga något vetja :D



jaa - jag vill åka till usa nunununununu :D

& föresten, det är fint att vara djup :)

2010-12-18 @ 19:54:39
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Nellie

Jag ska också åka till usa nästa år med explorius :) ,, men vilken internationell organisation har du?

2010-12-20 @ 21:29:22
Postat av: Josie

men smart där det borde vara det ! annars är det aslätt om man får jobb där :)

2010-12-21 @ 06:44:21
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: nils

Svar till nellie: jag åker med några som jag tror heter ISE, jag fick skriva in alla mina uppgifter på iseusa.com iaf så jag antar att det är dem jag har där borta :)

2010-12-21 @ 16:40:13
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0