Snart nyår!

Hej!
Snart är det nyår och det ska bli riktigt skoj :D

Julen har varit lite stämningsfull och mysig faktiskt men ska jag vara ärlig så är det skönt att hysterin är över nu :)
2010 har varit ett jätte roligt år då jag haft många fina stunder :') dock så förvänta jag mig inte alls vad som har hänt nu när jag tänker tillbaka. Men det blir ju aldrig som man förväntar sig, både ont och gott med de!

2010:
-de året jag blev politiskt intresserad
-de året jag bestämde mig för att åka till staterna
-de året jag inte tog fotbollen som ABSOLUT nummer 1 utan värderade andra saker
-de året du atletico vann europa league :')

Tror däremot att 2011 kommer att bli "så mycket bättre" alltså :D USAAA!! Sommarlov med PEACE AND LOVE!!!
ALLA KOMPISAR sOM FYLLER 18!!! Kan inte ha bättre förutsättningar alltså!!!

By the way är det något jag har lärt mig från att följa utbytesbloggar är det att inte ha för höga förväntningar och
det ska jag absolut inte ha nästa år :)

Känns som något saknas i bloggen.. ska nog ta och testa göra ett videoinlägg så småningom :)

Tack ni som läser och hoppas ni får ett alldeles underbart 2011!! :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

önska att jag inte heller sagt det, men mitt i all lyckorus berättade ja de för klassen, och nu kan varken de eller ja prata om något annat!



Ahh. fina P&L

ska till emmaboda iår- dit borde du :D

2010-12-28 @ 21:37:10
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja gör videoinlägg!

2010-12-30 @ 19:42:58
Postat av: Carro

Ska du till Peace and Love? :D

2011-01-09 @ 03:22:46
URL: http://carlooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0