Gulf of Bothnia

Hej!
Nu var det dags för en liten uppdatering här på bloggen. Jag har väntat nu i över 130 dagar på min placering och den har än inte kommit.. Egentligen har jag inte så bråttom med att få den just nu, men det skulle ju ändå vara roligt att få reda på vart man kommer och då läsa på lite om stället och så. De ända jag är lite rädd för är att det ska gå så långt att jag inte har någon familj då jag hoppar på flyget till NYC. Hemska tankar! hehe..

Nu har våran påsklovsvecka börjat och det känns hur bra som helst! :) Har redan under påsken hunnit med att vara uppe i sommarstugan min och träffat kusinerna samt varit med polarna här hemma. Känns som påsken börjat rätt så bra med andra ord :) Ska jag vara ärlig så känns det lite som sommarlov nu när det är så varmt och man är ledig från allt :)
Här står jag ute vid havet i min stuga!

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0