Fjällresa

Hej gott folk!
Har nyss varit uppe i fjällen(ÅRE!) och haft en lugn och skön helg. Jag var där med farsan, farbror, faster och två kusiner vilket var relativt trevligt .. :) Har ni aldrig varit uppe på ett riktigt fjäll så rekomenderar jag det starkt, det är verkligen en sak ni bara måste göra innan ni dör, det är en speciell och häftig kännsla. :) Iaf så vart en hel del skoterkörande vilket var riktigt kul. En äkta norrlänning kör ju faktiskt skoter! hehe inte för att sundsvall är deepaste norrland så är man ju ändå norrlänning ifall man bor där :)
Dagens uttbytestankar:
Jag har hela tiden försökt att inte snacka så mycket bland mina kompisar om att jag ska åka iväg efter sommaren och är inte säker på att riktigt alla vet om det.. Jag har valt att inte göra det eftersom jag inte vill vara tjatig eller verka märkvärdig.. Jag har nämt det några få gånger till de närmsta men inge mer. Men frågan är ju då ifall jag bör prata mer med mina kompisar om det eller ifall mina kompisar förväntar sig att jag ska prata mer om det? :S Vad vet jag liksom... Om någon orkat läsa så långt som jag kommit nu så kan ni ju svara på "hur mycket har ni pratat med era kompisar om ert utbytesår och verkar dom vilja snacka om det?"

Tack för mig!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Eira

Vilken organisation åker du med? :)

2011-02-15 @ 11:28:53
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: aah det är ju sant, en anledning till att jag ligger lågt när det gäller killar och så nu :)



för övrigt kring den frågan i inlägget om hur mycket man pratat med sina kompisar så är det oftast mina kompisar som tar upp det och frågar saker om det, annars brukar ja inte direkt gå runt och säga det hela tiden utan håller det också lite lågt :)

2011-02-15 @ 12:32:02
URL: http://alexandrieah.blogspot.com
Postat av: ewelina

ibland verkar det som att mina vänner är mer nyfikna än vad jag är! typ " MEN ÄR DU INTE SUPER NERVÖS" & man bara, "njaa.. det är ju ett tag kvar". det är nog olika, jag berättade det mesta i början och de flesta tror jag läser min blogg så de hänger med lite, men det går nog inte en vecka utan att någon frågar någonting.

jag brukar inte prata så mycket om det, men ibland kan jag inte låta bli ^^ <3

2011-02-15 @ 18:55:59
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: Camilla!

Alla jag känner vet i stort sett att jag ska åka, i skolan går det oftast inte en dag utan att jag får någon fråga om det :) fast sen började en tjej, som var i USA förra året, i min klass nu i höstas, så det blir ganska mycket USA-snack i klassen! Tycker det är skönt att alla vet om det redan, tror det blir mindre jobbigt sen till sommaren då :)

2011-02-16 @ 16:59:02
URL: http://lifeintechnicolor.webblogg.se/
Postat av: julia

Jag försöker prata så lite som möjligt om det, just för att undvika att bli tjatig. :P Men ibland tar folk upp det och säger hur häftigt dem tkr det är. Såklart är det svårt för mig att hålla tyst hela tiden, men jag pratar inte speciellt mycket om det.. Vet hur jag själv skulle upplevt det om jag hade känt någon som skulle åka!

2011-02-19 @ 07:15:47
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: Fritiof

Jag lovar dig, du kommer fa nog av att prata om ditt utbytesar! Vanta bara tills i sommar! ALLA kommer fraga samma fragor 24/7! Min brorsas student va varst! Han tog studenten i varas och ALLA, och da menar jag verkligen ALLA slaktingar och famuiljekompisar fragade hela tiden! "Jag horde att du skulle till USA! Vart ska du?" West Virginia "Vart ligger det da?" Typ i ost, en bit in i landet fran DC. "Nar aker du da?" "Ar du nervos?" OSV OSV!!! Hahah :P Sa vanta bara! :P



Pa tal om att sjalv snack aom det med kompisar sa berattade jag det for de narmsta och de var nog med exctied an jag ibland. Men jag lag anda laght och ville inte tjata ut alla sa jag snackade inte for mkt om det. Men allt eftersom berattade jag for mer och mer vanner, jag menar, alla kommer ju anda tillslut fa reda pa att du ska aka! :)

2011-02-23 @ 16:16:35
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0