iHola!

Hallåååå där!
Solen skiner i staden Sundsvall, Nils har endast haft en lektion idag och därefter slutat tidigt. Han sitter nu hemma hos sina bortresta farföräldrar och äter massa gosaker.
"Och allting, allting, allting
Allting, allting, ja allt
Är nästan perfekt..."
Allt är bra med mig men något saknas och det plågar mig hela tiden.. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte visste vad
som saknas... men ajaah skit desamma!

Nu ska jag ta och se ett litet Gossip Girl avsnitt innan jag drar iväg för att träna! Och ja Gossip Girl är lite faggit men
på nåt sett så är det samtidigt riktigt bra ;)


Här är en dagsfärsk bild på mig när jag sitter framför datorn och äter kex :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

om man inte tänker på människor, vad kommer du då sakna mest när du är iväg? :)



det är alltid något som saknas, det suger att man aldrig kan vara helt nöjd :(

2011-02-08 @ 19:56:59
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0