Torrt på utbytesfronten...

Tjena tjena!

Just nu händer det inte mycket på utbytesfronten, min ansökan är godkänd även av den amerikanska organisationen och just nu letas det efter värdfamilj... Men det här har jag vetat i snart 2 månader.. jag antar att jag har kommit till "den stora väntan" fasen.

En spontan fråga bara:
Är det okej att puffa någon man inte är vän med på facebook?
Är inte det lite "stalkit"? Har märkt att man tydligen gör sånt nuförtiden. Asså jag är inte emot det utan jag bara undrar.. :)


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tja, det är samma här. Har inte hänt något om USA på ett tag nu.

Och det du sa om att puffa folk som man inte ens är vän med på facebook. Jo, det tycker jag hade varit lite stalker aktigt om jag får säga det själv :P

2011-01-14 @ 17:29:12
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/
Postat av: veera

Hej :) Ska vi länka varandra, ska till USA 11/12 :)

-he det bra (:

2011-01-14 @ 23:35:37
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0