Hinner jag fylla 18 år..

Tja!
Jag står faktiskt inför ett litet dilemma, kommer jag att åka innan jag fyllt 18 eller efter.. de vet jag inte än men hoppas verkligen fylla innan jag åker. Oddsen är iaf på min sida, jag får inte hamna på någon av de tre första avresorna för då hinner jag inte ta körkortet eller fylla 18:)
Det skulle kännas lite konstigt att fira en så stor födelsedag utan sin familj eller sina vänner.


Frågan är ju bara ifall de vore värt att ta det innan när man ändå itne får köra bil därborta.. plus:en med att ta det innan är ju att ett av provåren försvinner och att jag slipper bry mig om det senare :)

Btw så håller vi på att planera en utbytesträff i Umeå så är någon interesserad är det bara att höra av sig :D

Ha de bra alla!

Kommentarer
Postat av: Andrea - USA 2011/2012

sv: ja just det, de kan man ju! då kan jag ju göra det istället, haha, tack :)

2011-05-17 @ 16:49:35
URL: http://eatingdonutsforbreakfast.blogg.se/
Postat av: ewelina

ja, filmen kan nog bli bra!



ang körkort så ska jag försöka ta det innan, efter som att det bara blir dyrare och dyrare så tänkte jag att det kunde va snällare för mina päron. Plus att det är skönt att ha det gjort :)



kram

2011-05-18 @ 08:30:09
URL: http://evertsusablogg.se
Postat av: paula

haha okej då!

aaa, de kan jag tänka mej! själv föredrar jag Chuck Bass! Nate Archibald duger rärr bra han med!;) neeej, bästa serien typ!:D

2011-05-19 @ 19:38:53
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0