Lördag 7/5!

Hej gott folk!

Har rätt så bra förutsätningar för ikväll!

  1. Förfest på något relax ställe, vi ska fira en som fyllt 18!
  2. Hemmafest hos en annan kompis som fyllt 18!
  3. Kanske krogen!(om man lyckas ta sig in)
  4. Om inte krogen blir det säkert nån efterfest :)

Känns som kvällen kommer bli kul iaf! :)

Har 8 st sådana som ska guida mig igenom kvällen!

Köpte just denna öl med tanke på USA :D Den heter ju Brooklyn Lager och är importerad från som jag förstått det Brooklyn! :D
Har aldrig förut smakat den men enligt flashback så ska den vara "drickvärd", jag tänkte ta och utvärdera den sedan i ett senarre inlägg och så här står det om den på bolagets hemsida:

"Fruktigt, humlearomatiskt öl med rostad ton och medelstor beska, inslag av knäck och aprikos."
Låter ändå grymt! :D
Ha det bra alla!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Ja, jag ville också ha det, så jag är jätte tacksam för att jag fick det! :) haha

Kram!

2011-05-10 @ 19:42:22
URL: http://itsfearless.blogg.se/
Postat av: fridaj

sv: jaa det känns ju inte som att vi är så många härifrån! de flesta bor mer söderut;D jamen gör det:)

2011-05-11 @ 12:15:19
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0