Delstats-information och funderingar

Hallå där! :DD

Jag har ju bestämt mig att jag ska göra mitt utbytesår i USA, men vart i USA är jag inte riktigt lika säker på...
Jag tänker nu framöver blogga om några intressanta delstater, det kommer vara blandat med fakta och fördomar från min sida :)
Saker jag tycker är viktigt i en stat:
-Det ska finnas stora städer (antingen i eller i närheten)
-Det ska vara snäppet varmare än i sverige (stort plus ifall det är sommar större delen av året)
-Folket ska inte vara alltför "bonniga"
-Fotboll ska vara relativt stort
De är mina "krav" när jag ska välja stat.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet inte vad som får mig att tveka. Jag vill ju så gärna åka, det har varit min dröm sedan jag var tio år, så är ju lite orolig att inte bli antagen av någon anledning. Ser framemot dina faktainlägg om delstaterna! :)

2010-09-14 @ 19:27:18
URL: http://vickanusa.blogg.se/
Postat av: julia

bra blogg! jag ska också åka till usa nästa läsår, har precis blivit antagen hos sts! :) vilka ska du åka med?

2010-10-08 @ 12:59:18
Postat av: Fredrika

Välj Texas! Alla är inte cowboys, det är varm och footboll är det största som finns här :)

2010-10-30 @ 06:42:07
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0