Van Wilder (den första filmen)

Ikväll såg jag denna film, visst det är inte direkt en high school film utan den handlar om en kille som går i college men jag sätter ändå filmen i samma genre. HÄR kan du läsa om vad den handlar om!
Mina förväntningar: Jag förväntade mig att filmen skulle vara ganska lik american pie och att den skulle handla om någon kille som gick high school/college. Inge jätte förväntningar men inga dåliga heller.

Vad jag tycker om filmen: Filmen ar lite smått töntig och enligt mig väldigt overklig. Killen det handlar om lever ett liv som jag tror det finns väldigt få andra som gör i hela världen om ens någon. Tycker därför att filmen känns billig då den inte ett dugg är verklighetstrogen. Jag tyckte det var en dussin film(sämre än american pie filmerna).

Slutsats: Filmen var inte alls nå speciell och den är ingen jag rekommenderar. Dock var den lite kul i mellanåt men all humör kändes mest billig. Känns inte som den speglar hur det är borta i USA och därför inge hjälpsam för oss som ska bli utbytesstudenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0